رونالدو، رائول و دی استفانو؛ ماشین های گلزنی مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو، رائول و دی استفانو؛ ماشین های گلزنی مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو، رائول و دی استفانو؛ ماشین های گلزنی مادرید

طرفداری - کریس رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید اکنون با 324 گل بالاتر از ستارگانی همچون رائول گونزالس، آلفردو دی استفانو و کارلوس سانتیانا بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است. وب سایت یوفا گزارشی از بهترین گلزنان تاریخ رئال مادرید تهیه کرده است:

 

کریستیانو رونالدو؛ 324 گل در 310 بازی

کارلو آنچلوتی سرمربی فصل گذشته رئال مادرید از جمله ستایش کنندگان رونالدو است. رونالدو در دو فصل حضور آنچلوتی در مادرید موفق به زدن 112 گل شد. این مربی ایتالیایی می گوید:

داشتن رونالدو در زمین همانند این است که بازی را 1-0 شروع می کنید.

48 گل او در فصل گذشته بهترین عملکرد شخصی رونالدو طی یک فصل لیگ بود تا او برای چهارمین بار کفش طلای اروپا را کسب نماید. او در فصل جاری نیز ثابت کرده که هنوز گلزن تمام عیار و بی رحمی است و پنج گل او در ماه گذشته در مقابل اسپانیول اثبات کننده این مسئله است.

رائول گونزالس؛ 323 گل در 741 بازی

بازیکنی که در کودکی هوادار اتلتیکو بود، به اسطوره رئال مادرید تبدیل شد. هنگامی که روخی بلانکوس به دلیل مشکلات مالی حمایت های خود از آکادمی جوانان باشگاه را قطع کرد، وی به رئال مادرید پیوست. اولین گل او برای رئال در دربی به ثمر رسید و خیلی سریع و در 17 سالگی به محبوب هواداران و جانشین امیلیانو بوتراگوئنو تبدیل شد. او و مادرید در پایان فصل 95-1994 قهرمان لالیگا شدند تا اولین لیگ از شش عنوان لیگش همراه با لوس بلانکوس را کسب نماید. شماره 7 افسانه ای مادرید همراه با این باشگاه سه بار نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، که در دو فینال 2000 و 2002 گلزنی کرد. رائول طی همه این سال ها در کنار مهاجمانی همچون رونالدو، داور شوکر، پردراگ میاتوویچ، مایکل اوون، فرناندو مورینتس و رود فان نیستلروی بازی کرد.

در 15 فوریه 2009، او با گلزنی در مقابل اسپورتینگ خیخون موفق شد رکورد گلزنی آلفردو دی استفانو را بشکند. رائول همچنین پیش از خروج از باشگاه در سال 2010، رکورد بازی مانولو سانچیس را نیز شکست. رائول هنگام خداحافظی از باشگاه با چشمانی اشک بار گفت:

حضور در رئال مادرید، بهترین رویایی بود که من می توانستم تصور کنم.

آلفردو دی استفانو؛ 307 گل در 393 بازی

فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید در خصوص آلفردو دی استفانو که در اولین فصل حضورش در باشگاه با به ثمر رساندن 27 گل این تیم را پس از 21 سال فاتح لالیگا کرد، می گوید:

آلفردو دی استفانو یعنی رئال مادرید. اتحاد او با این باشگاه سرنوشت را تغییر داد.

دی استفانو در 11 فصل حضور در رئال مادرید موفق به زدن 307 گل شد و هشت قهرمانی لالیگا نیز به ارمغان آورد. این آرژانتینی بدون شک اولین سوپر استار تاریخ رئال مادرید است. وی در هر یک از پنج فینال ابتدایی رئال مادرید در جام باشگاه های اروپا موفق به گلزنی شد (از جمله هتریک در پیروزی 7-3 مقابل اینتراخت فرانکفورت در سال 1960) و پنج قهرمانی متوالی برای رئال مادرید در این مسابقات به ارمغان آورد. 

هلنیو هررا سرمربی سابق اینتر و بارسلونا به طور خلاصه، دی استفانو را اینگونه توصیف می کند:

او به طور همزمان، مستحکم در خط دفاع، بازیساز در خط میانی و نشانه گیری خطرناک در خط حمله بود. اگر پله ویولونیست ارشد بود، دی استفانو کل ارکستر بود.

نگاهی به ده گلزن برتر تاریخ رئال مادرید:

# نام بازیکن تعداد گل تعداد بازی
1 کریستیانو رونالدو 324 310
2 رائول گونزالس 323 741
3 آلفردو دی استفانو 307 393
4 کارلوس سانتیانا 289 645
5 فرانس پوشکاش 242 262
6 هوگو سانچز 208 282
7 فرانسیسکو خنتو 179 599
8 امیلیانو بوتراگوئنو 171 463
= خوزه پیری 171 561
10 آمانسیو آمارو 155 471

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 16:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.